Helg

hej alla bloggläsare! Helgen har varit så där albin har varit konstig i helgen. ponnyerna fick gå ut på grön bete i torsdags det Tyckte de om.

men i lördags var Albin jätte kostig efter vi hade ridit i 30 min så var albin jätte genom blött och vi hade typ banra skrittat.
är vi skulle gå hem blev han änu svettigare fast vi bara hade skrittat nästan vi hade bara galopperat en gång.
Och han var typ jätte lös i magen efter som dom har precis kommit på grön bete.
Och idag var det lika dant. Men jag pratatde med hon som äger hästarna Gill och hon sa att han hade fått för mycket protoiner men det blir nog bra snart


l nu ska jag lägga mig sbart annars kommer jag aldrig orka upp imorgon !
hej då



r på mat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0