veckans gång

hej i förra måndagen var det avslutning med lektionerna det gick jätte bra jag hoppade 70 0ch 80 cm det gick bättre i 80 cm tyckte jag han var piggare då. i fredags var det skolavslutning var skönt men kom typ 20 min för sent. min kompis har kommit ner till gotland hon bor någon stans i stockholm hon kommer nästan bara ner på sommaren :) men jag har inte ridit något i helgen för det ska vara ridläger denna vecka men jag red i fredags barbacka till galoppbanan men emma, alma, julia, julie det var fett mysigt jag älskar att rida barbacka och albin är så benig annars men nu går han ju på grönbete så han har blivigt tjock och det var jätte skönt att sitta på hans rygg. jag har sovit med alma i tält i natt med hennes hund på hennes backsida det blev typp jätte varmt och jennes hund molle ville inte ligga stil så han röde sig hela tiden så jag vaknade flera gånger. Idag ska jag typ bada på melonen det är en utomhusopool med min men min ompis som har kommit ner. ska inte rida på hela veckan för det är ridläger!

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0