Hej allihopa

Hej  idag red jag en exstra häst Albin skulle vila. Imorgon ska jag rida med Alma.
Vet inte vad jag ska blogga om men jag kan berätta om förra veckan.
 I måndags skulle jag och emma hämta hästarna då blev jag stuken av en humla på foten.
I tisdags så vilade albin.
I onsdags så red jag inte för min fot var jätte svullen av humlan jag kunde inte gå på den.
I torsdags så red jag och emma bakom en bom det är jätte fina vägar där.
I fredags så red jag emma och julie vi red som vanligt.
I lördags red jag och julie barbacka sista gången för julie ska sluta.
I söndags så red jag och emma och badade sista gången för emma också för hon har slutat
 
Men nu vet inte vad jag ska blogga mer ska väll sova snart är jätte tröt jag ska sova hos alma.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0