det gick bra idag

Det gick bra idag fick två rosetter idag!
Han var pigg idag.
höll på att ramla av idag vi skulle hoppa ett hinder inne på framridningen han stanade framför hindret för att det var någon som gick framför hindret. Efter en liten stund så hoppade han över och det var jag inte berädd på så jag hängde över halsen och på något konstigt sätt så slog jag mig vid bröstet och halsen. Det gjorde ont .
Men inne på banan gick det bra det gick ganska snabbt men jag är nöjd.

Imorgon ska jag till grönakort kursen i typ 2 timmar. Jag ska inte rida imorgon för jag ska till sjuanatta på puma.
 

det här var ifrån föra blåbärshoppningen

Kommentarer
Postat av: Alma

Asså den bilden är jättefin, snälla ha den som profilbild!

2011-11-20 @ 19:23:25
Postat av: yasmine

varför jag ser jätte konstig ut ! <3

2011-11-22 @ 17:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0