Tävlingen gick jätte BRA !!!

Tävlingen gick super bra!! Han var extra stark och vi kom etta i klass 2 då fick vi en rosett, tårta, b´lomma och fick en mycket för liten reflexväst. Har inte ätit tårtan änu men det ska jag nog snart. I klass 3 fick vi en vägran för att jag råka rida snätt mot hindret i onhoppningen så jag fick 4 fel. det var synd. I klass 2 så var realtiden i omhoppningen 35 sekunder vi fick 35,1 sekunder.

Det var inte så roligt väder. Vi va i stallet kl 07:00 jag var jätte trött men jag blev piggare efter ett tag. När vi kom hem var allt och vi blöta och jag frös jätte mycket. 

Idag red jag också Albin med Alma & Juile. Han var inte så jätte pigg idag men han var pigg i skritten men det
var roligt ändå.
och så hade vi grönt kort kursen idag vi fick lasta härstar och lära oss hur man vätrenärbesiktar dom.
Snart ska jag va med Alma och julie.



Här är jag och Albin i prisutelningen ! <3

puss kram / Yasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0