Ny År snart ! <3

fölåt om jag inte har bloggat på länge har intr haft tid.

Idag red jag bara Albin jag red till galoppbanan. Han har fått för sig att han inte ska lyssna och att han ska dra ifrån i trav & galopp blir så trött på det.

 vi hade stalltjänst (stavning?) idag fick gå upp kl 7 i morse jobbigt !!!!!!
Imorgon ska Albin vila för han har gått hela veckan. Vi har också stalltjänst imorgon på kvällen inte lika jobbigt.
Fast imorgon ska jag nog rida sigge tror jag.

Ska blogga mer imorgon GOTT NYTT ÅR ALLA!!!!
kramizar/ Yasmine




Jag och Albin inne på Rävhagen i träningtävlingen 70 cm kom 1:a

Kommentarer
Postat av: Alma

Men du vann ju när du hoppa 60 cm :) ?

2012-01-01 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0